مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 18:322022-02-09سياسي

حرکت های جهادی در حال تبدیل شدن به یک مکتب است


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: مدل رفتاری و حرکت های جهادی در حال تعریف شدن به عنوان یک مکتب است.

- ، سردار محمد زهرایی عصر چهارشنبه در جریان بازدید از مناطق محروم ارسنجان اظهار کرد: امیدواریم همه کمک کنند تا این جریان محرومیت زدایی در آینده با قوت بیشتری انجام شود و در همین رابطه خواستار حمایت مجلس و دولت از گروه های جهادی هستیم.

وی با بیان اینکه آبرسانی، راه سازی، اشتغال زایی، راه اندازی کارگاه های تولیدی، محرومیت زدایی و … را از شاخص ترین برنامه های بسیج سازندگی است ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های بسیج سارندگی همین صندوق های قرض الحسنه است که کاری با همکاری مردمی می باشد و وقتی مردمی شد کمترین انحراف را دارد و این صندوق ها منجر به کار آفرینی می شود.

رییس بسیج سازندگی کشور در ادامه بازدید خود ازحوزه های اقتصاد مقاومتی، از طرح بزرگ گلخانه ای شهرستان ارسنجان و طرح پرورش شترمرغ بازدید کرد و در دیدار با تولید کنندگان قول کمک های مساعدی را در زمینه تسهیلگری طرحهای اقتصاد مقاومتی ارائه کرد.

سردار زهرایی همچنین در مراسم افتتاح مسکن ولی نعمتان انقلاب اسلامی در روستای حسین آباد این شهرستان و در جمع جهادگران بیان داشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی وجود نوعی مدل رفتاری است که خود را به عنوان یک مکتب در حال تعریف است مکتبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت های جهادی در حال تبدیل شدن به یک مکتب است

حرکت های جهادی در حال تبدیل شدن به یک مکتب است