مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 18:422022-02-09اقتصادي

90 طرح عمرانی و اقتصادی در جنوب استان اردبیل افتتاح شد


همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه فجر و با حضور معاون استاندار اردبیل 90 طرح عمرانی و اقتصادی در شهرهای جنوبی استان اردبیل افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در مراسم افتتاح این طرح ها که عصر چهارشنبه با حضور معاون امور عمرانی استاندار اردبیل برگزار شد، 33 طرح اعم از عمرانی و اقتصادی با سرمایه گذاری 98 میلیارد تومان در خلخال افتتاح شد تا اهالی این شهرستان از خدمات این طرح ها بهره مند شوند.

طرح های افتتاحی در خلخال شامل مدرسه ناصری و پروژه گردشگری قصر چوبی ازناو بود و در کنار آن کلنگ زنی مدرسه 6 کلاسه و همچنین طرح های گلخانه ای در این شهرستان به بهره برداری رسید.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل در آیین معارفه شهردار جدید خلخال اظهار کرد: ما امروز در بحث عمران شهری به اجرای طرح های مصوب بر اساس طرح جامع و تفصیلی نیاز داریم که با اخذ مجوزهای قانونی و همکاری شوراها اجرای این طرح ها از ضرورت هاست.

سید کمال الدین میرجعفریان پیروزی انقلاب اسلامی را در مقطع حساس سلطه گری نظام غرب و شرق یک چراغ روشن و امیدبخش برای امت های اسلامی برشمرد و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با گذشت 4 دهه به الگوی بی نظیر در جبهه مقاومت برای کشورهای منطقه تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 طرح عمرانی و اقتصادی در جنوب استان اردبیل افتتاح شد

90 طرح عمرانی و اقتصادی در جنوب استان اردبیل افتتاح شد