مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 19:072022-02-09اقتصادي

راه اندازی 58 مرکز نیکوکاری در گیلان در سال 1400


به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان، از ابتدای سال جاری تاکنون 58 مرکز نیکوکاری در استان گیلان به بهره برداری رسیده است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عباس اهرابی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح 25 مرکز نیکوکاری به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: طی سال جاری تاکنون، 58 مرکز نیکوکاری وارد چرخه خدمت رسانی به نیازمندان شده است.

  به گفته وی، این مراکز نیکوکاری طی ده ماه سال جاری، 49 میلیارد و 80 میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی و خدمات مستقیم به نیازمندان کمک کرده اند.

  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان با بیان اینکه 74 درصد مراکز نیکوکاری به صورت عمومی و محله محور و 26 درصد به صورت تخصصی فعالیت می کنند، افزود: 70 درصد مراکز نیکوکاری در سطح شهرها و 30 درصد در مناطق روستایی فعالیت می کنند.

  اهرابی با اشاره به اهداف تشکیل مراکز نیکوکاری افزود: واسپاری امور عام المنفعه به مردم، توسعه فرهنگ انفاق و احسان در سطح جامعه، ارتقاء مسؤولیت اجتماعی در جامعه و افزایش سرمایه اجتماعی از جمله اهداف راه اندازی مراکز نیکوکاری می باشد.

  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان با اشاره به اهم فعالیت های مراکز نیکوکاری بیان کرد: ارائه خدمات در حوزه های مختلف اعم از فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 58 مرکز نیکوکاری در گیلان در سال 1400

راه اندازی 58 مرکز نیکوکاری در گیلان در سال 1400