مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 19:172022-02-09ورزشي

لارستان میزبان مرحله نهایی لیگ یک هندبال خواهد بود


رییس هیئت هندبال استان فارس اعلام کرد که مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته یک هندبال کشور در بخش آقایان به میزبانی لارستان برگزار می شود.

- رضا غلامشاهی چهارشنبه 20 بهمن به خبرنگاران گفت: لارستان از دیرباز به عنوان یکی از شهرستان های هندبال خیز کشور بوده و حضور باشگاه شهید چمران لارستان با مدیریت جناب آقای راستی، مرد نیک و پر تلاش هندبال ایران که قهرمانی لیگ برتر بانوان و قهرمانی در غرب آسیا را در کلکسیون افتخارات خود دارد و همچنین معرفی و حضور بازیکنان متعددی در اردوهای تیم های ملی پایه و تیم های ملی بانوان و آقایان کشور، مهر تاییدی بر این ادعاست.

غلامشاهی به امکانات شهرستان لارستان اشاره و اضافه کرد: وجود فرودگاه بین المللی، سالن ورزشی مجلل و باشکوه طوبی و همچنین هتل های متعدد در این شهرستان، نشانگر این است که با یک برنامه ریزی جامع و مدون می توانیم شاهد برگزاری مسابقات بین المللی و حتی میزبانی از مسابقات قهرمانی آسیا در این شهرستان کهن باشیم.

رییس هیئت هندبال استان فارس در پایان ضمن تشکر از مجموعه فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی، بابت اعتماد جهت میزبانی مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته یک آقایان، از دکتر حسین زاده نماینده مجلس، دکتر صفرپور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، دکتر دهقان فرماندار ویژه لارستان، آقای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لارستان میزبان مرحله نهایی لیگ یک هندبال خواهد بود

لارستان میزبان مرحله نهایی لیگ یک هندبال خواهد بود