مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 19:322022-02-09اقتصادي

سیاست دولت سیزدهم تفویض اختیار به استان ها برای حل مشکلات است


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان با اشاره به اینکه سیاست دولت تفویض اختیارات به استان ها است تا کشور به صورت استان محور اداره شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، مصطفی حضری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان عصر امروز در مراسم افتتاح طرح های شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر در شهرستان گلپایگان 41 پروژه با اعتباری بالغ بر 290 میلیارد تومان به بهره برداری رسید که 130 میلیارد تومان آن از محل اعتبارات دولتی و 160 میلیارد تومان آورده شخصی سرمایه گذاران است.

وی با اشاره به عدم رسیدگی و ساماندهی جاده های مواصلاتی روستایی شهرستان گلپایگان، افزود: نقاط حادثه خیز جاده های مواصلاتی روستایی شهرستان بررسی کارشناسی شود تا در سفر استاندار به شهرستان گلپایگان به منظور رسیدگی مطرح شود.

خضری  با اشاره به اینکه سیاست دولت تفویض اختیارات به استان ها است تا کشور به صورت استان محور اداره شود، گفت: مکاتباتی در وزارت کشور انجام دادیم تا موضوعاتی که قابل تفویض اختیار به استان ها است احصا و ابلاغ شود.

کمبود زمین در شهرک صنعتی مانع توسعه فاز سوم شهرک صنعتی  گلپایگان است در ادامه محمدرضا عسگریان، فرماندار گلپایگان، اظهار کرد: امروز به مناسبت دهه فجر در شهرستان گلپایگان با حضور معاون اقتصادی استاندار اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست دولت سیزدهم تفویض اختیار به استان ها برای حل مشکلات است

سیاست دولت سیزدهم تفویض اختیار به استان ها برای حل مشکلات است