مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 20:122022-02-09بين الملل

مسیر خلیج فارس به دریای سیاه برای ایران و منطقه مهم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان روز چهارشنبه در گفت وگویی اظهار داشت، مسیر ترانزیتی خلیج فارس به دریای سیاه می تواند برای ایران و ارمنستان و سایر کشور هایی که از آن عبور می کنند، - سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان ضمن اشاره به اهمیت جاده های عبوری از ارمنستان و جمهوری آذربایجان، بر فایده مسیر ترانزیتی خلیج فارس به دریای سیاه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان روز چهارشنبه در گفت وگویی اظهار داشت، مسیر ترانزیتی خلیج فارس به دریای سیاه می تواند برای ایران و ارمنستان و سایر کشور هایی که از آن عبور می کنند، فرصت های فراوانی ایجاد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری نیوز آرمنیا ، عباس بدخشان ظهوری سفیر ایران در ارمنستان روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت که ایران برای جاده های عبوری از ارمنستان و جمهوری آذربایجان اهمیت زیادی قائل است.

به گفته سفیر ایران در ایروان، مسیر ترانزیتی خلیج فارس به دریای سیاه می تواند نه تنها برای ایران و ارمنستان بلکه برای سایر کشور هایی که از آن عبور می کنند، فرصت های بزرگی ایجاد کند.

وی گفت: جنبه حقوقی این موضوع در حال بررسی است و به زودی جلسه مربوطه تشکیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر خلیج فارس به دریای سیاه برای ایران و منطقه مهم است

مسیر خلیج فارس به دریای سیاه برای ایران و منطقه مهم است