مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 20:172022-02-09سياسي

گزارش 110 روزه استاندار به مردم همدان


همزمان با نهمین روز از دهه فجر و در صد و دهمین روز از استقرار، استاندار همدان با حضور در شبکه همدان گزارشی اجمالی از عملکرد خود و مدیران استان ارائه داد.

- استاندار همدان در رابطه با بازدیدهای سرزده، اظهار کرد: بازدید سرزده واقعا سرزده است و تاقبل از اینکه حرکت کنیم به جز من، مشاوران و معاونین کسی اطلاع ندارد و عنوان نمی شود چون می خواهیم چهره واقعی را ببینیم.

علیرضا قاسمی فرزاد ادامه داد: ما یک برنامه ای تعبیه کردیم و بازرسانی را به شکل نامحسوس به شهرستان ها و روستاها می فرستیم و آن ها مسقیم در ادارات حضور پیدا می کنند و بدون ارتباط با مدیران، گزارشات دقیقی به ما ارائه می دهند تا اشکالات را بررسی کنیم.

وی با بیان اینکه فساد یکی از موضوعات مهم برای مردم است، توضیح داد: 482 مورد اعتراض مردمی داشتیم که 360 مورد به صورت تلفن، 270 مورد به صورت حضوری و 25 مورد به صورت اینترنتی بوده است.

استاندار همدان، خاطرنشان کرد: توسعه اقدامات الکترونیکی، حمایت از رسانه ها، استفاده از مدیران سالم، پاکدست و فسادستیز، رصد و ارزیابی دستگاه ها، توقف استخدام هایی که در حال ابهام بود، رسیدگی به موضوع تعارض منافع که موجب رانت می شد، رسیدگی به تخلفات دستگاه های اجرایی و شهرداری ها و ممانعت از عزل و نصب غیرعادلانه از اقداماتی بود که در 110 روز گذشته انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش 110 روزه استاندار به مردم همدان

گزارش 110 روزه استاندار به مردم همدان