مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 20:272022-02-09سياسي

جهاد تبیین برای معرفی دستاوردهای انقلاب وظیفه همگانی است


نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه جهاد تبیین و روشنگری برای معرفی دستاوردهای انقلاب وظیفه همگانی است، گفت: در سلول های بنیادین جزو 5 کشور برتر دنیا هستیم.

- ، علیرضا عباسی ظهر چهارشنبه در سفر به مناسبت دهه فجر انقلاب به در جمع شورای اسلامی شهر و روستای اشتهارد، جمعی از بانوان فعال فرهنگی و جمعی از ایثارگران و جانبازان اشتهارد قرار گرفت و از نزدیک در جریان مشکلات مختلف حوزه انتخابیه خود قرار گرفت.

وی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز با شکوه پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در جلسات همیشه ایرادات بیان می شود که وضع موجود اصلاح شود ولی باید برای جوان امروزی توضیح داد که وضعیت کنونی از لحاظ دستاوردها با وضعیت گذشته (قبل از انقلاب) قابل مقایسه نیست، البته در بعضی از زمینه ها هنوز هم با وضع مطلوب فاصله داریم بنابراین در جلسات عیب می جمله بگفتی هنرش نیز بگو .

نماینده مردم با انتقاد از دستگاه های فرهنگی اظهار کرد: دشمن چنان رسوخ کرده است که گاهاً دستاوردهای انقلاب از قبیل ساخت هزاران کیلومتر راه آهن دیده نمی شود ولی راه آهن سفارشی رضا قلدر تبدیل به سمبل و نقل محافل و مجامع مختلف می شود.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه جهاد تبیین و روشنگری برای معرفی دستاوردهای انقلاب وظیفه همگانی است، در بیان مؤلفه های ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین برای معرفی دستاوردهای انقلاب وظیفه همگانی است

جهاد تبیین برای معرفی دستاوردهای انقلاب وظیفه همگانی است