مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 20:372022-02-09اقتصادي

فاز نخست بندر صیادی «رمچاه قشم» با 320میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد


فاز نخست بندر صیادی رمچاه قشم با 320میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالرسول دریایی مدیرکل شیلات هرمزگان امروز اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب با توجه به شرایط استان هرمزگان و سهم مهم مردم این استان در حوزه صید و صیادی، 22 بندرصیادی در نقاط مختلف این استان ایجاد شده است.

 فاز نخست این بندر که مربوط به بازوی غربی آن می شود با 690 متر و 320 میلیارد ریال اعتبار استانی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، افتتاح شد.

وی اظهار داشت: بندر صیادی رمچاه قشم با 109 قایق صیادی توانایی 26 هزار تُن صید شامل ساردین ماهی و موتو ماهیان را که در حوزه صادرات و پودر ماهی استفاده می شود را دارد.

مدیرکل شیلات هرمزگان ادامه داد: تولیدات شیلاتی استان هرمزگان 370 هزار تُن است که با این میزان در رتبه نخست کشوری قرار دارد و در آبزی پروری و تولید ماهی در قفس هم جایگاه مهمی را بخود اختصاص داده است.

وی با تاکید بر اینکه بیش از دوهزار و  200 کیلومتر ساحل و جزایر در اختیارمان است، افزود: سه مرکز پاکسازی ذخایر از جمله در قشم، بندر لنگه و در شرق استان هرمزگان با هدف رهاسازی بچه ماهی و میگو ایجاد خواهد شد.

دریایی همچنین از سیاست اجرای سریع فاز دوم و سوم بندر صیادی روستای رمچاه قشم که فاز دوم آن به 120 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست بندر صیادی «رمچاه قشم» با 320میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد

فاز نخست بندر صیادی «رمچاه قشم» با 320میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد