مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 20:472022-02-09اجتماعي

منصور فرهادی: بدنبال راه اندازی مدرسه تابستانه نفت هستیم


رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: بدنبال راه اندازی مدرسه ی تابستانه نفت هستیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، منصور فرهادی رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان صبح امروز در دیدار با محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در حال شکل گیری یک گروه جهادی علمی در دانشگاه هستیم، گفت: بر اساس ماموریتی که تعریف کرده ایم آموزش و پرورش نیز می تواند از این ظرفیت علمی استفاده نماید.

وی با اشاره به اینکه بدنبال راه اندازی مدرسه تابستانه نفت با همکاری دانشگاه پیام نور و آموزش و پرورش در صنایع نفت استان هستیم، افزود: در این ظرفیتی که ایجاد می شود، اعضای هیات علمی دانشگاه و نیروهای جهادی علمی تجربیات خود را در اختیار دانش آموزان و دانشجویان قرار می دهند.

دکتر فرهادی، هدف از برگزاری کارگاه های علمی را، تقویت آموخته های تئوری دانشجویان و دانش آموزان برشمرد که در آینده کاری خود موفق تر عمل کنند.

در ادمه این دیدار محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور یک دانشگاه دولتی است و با تفاهم نامه و تعاملی که در آینده بین این دو نهاد علمی منعقد می شود، اظهار داشت: با همکاری مشترک اهداف مهمی برای رشد و تعالی این مجموعه ها رقم خواهیم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصور فرهادی: بدنبال راه اندازی مدرسه تابستانه نفت هستیم

منصور فرهادی: بدنبال راه اندازی مدرسه تابستانه نفت هستیم