مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 21:172022-02-09سياسي

انقلاب اسلامی ما را از پزشکان خارجی بی نیاز کرد


در راستای جهاد تبیین که از طرف مقام معظم رهبری صورت گرفت، دکتر زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی امشب در شبکه کرمان به بیان دستاوردهای جمهوری اسلامی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا این دستاوردها به شرح زیر است: استقلال دستاوردهای انقلاب سرفصل های متفاوتب دارد و در حوزه های مختلف صورت گرفته است، استقلال در راس آنها قرار می گیرد اما گسترش عدالت اجتماعی، عزت و اقتدار ملی، برخورداری های عمومی، زیرساخت ها، معنویت، عزت و کرامت زن، آزادی و مردم سالاری دینی و دستاوردهای خارجی را نیز باید دارای اهمیت برشمرد.

استقلال جمهوری اسلامی هم جنبه های مختلفی دارد، استقلال اقتصادی، استقلال فرهنگی، استقلال سیاسی و استقلال امنیتی دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی محسوب می شوند.

علمی و پزشکی کشور ما در حوزه های زیادی پیشرفت کرده و در دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارد که حوزه های علمی و فناوری در راس قرار می گیرند، به جایگاه علمی ما در جهان نگاه کنید، پیشرفت های پزشکی کشور ما را از پزشک خارجی که در زمان شاه ملعون چشم گیر بودند بی نیاز کرده و به سمت خودکفایی دارویی و تجهیزاتی هم پیش می رویم، پیشرفت های نظامی، دانشگاهی، صنعتی و مسائل بین الملل را هم باید به آن اضافه کنیم، همه این ها از اعتماد به نفس ملی سرچشمه می گیرند که جمهوری اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی ما را از پزشکان خارجی بی نیاز کرد

انقلاب اسلامی ما را از پزشکان خارجی بی نیاز کرد