مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 21:522022-02-09ورزشي

یادواره شهدای مدافع حرم منطقه19 تهران برگزار شد


مراسم یادواره شهدای مدافع حرم منطقه 19 تهران با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و مسئولان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، مراسم یادواره شهدای مدافع حرم منطقه 19 تهران امروز با حضور خانواده های معظم شهدای فاطمیون و مسئولان شهرداری از جمله پرویز سروری نایب رییس شورای شهر تهران، احمدی صدر رییس سازمان خدمات اجتماعی شهرداری، حسین اجاقی رییس سازمان ورزش شهرداری، سید مهدی هدایت شهردار منطقه 19، محکد بنی حسن مدیرکل رفاه و امور ایثارگران شهرداری، سرهنگ حسینعلی رضایی معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهداء تهران در سالن آمفی تئاتر شهریار بوستان ولایت برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خانواده های معظم شهدای لشکر فاطمیون برگزار شد سید مهدی هدایت شهردار منطقه 19 اظهار کرد: ما هر چه داریم از شهدا داریم و ما در قبال شهدا مسئول هستیم و باید به وظایف مان به درستی عمل کنیم.

  وی با اشار به فعالیت های اخیر منطقه 19 خاطر نشان کرد: همه ما شعار ادامه دادن راه شهدا را می دهیم ولی باید عمل کرد و ادامه دادن راه شهدا، به عمل است و باید در اعمال مان به عنوان مدیران اجرایی نشان دهیم.

در ادامه این مراسم سردار جانباز داود نظام اسلامی با یاد از شهدای جبهه مقاومت خاطر نشان کرد: در این 43 سالی که از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می گذرد و در این سالها هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای مدافع حرم منطقه19 تهران برگزار شد

یادواره شهدای مدافع حرم منطقه19 تهران برگزار شد