مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 22:172022-02-09سياسي

400 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند ایلامی اهدا شد


در رزمایش کمک های مومنانه در استان ایلام  400 سری جهیزیه به نوعروسان اهدا  و 8 هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند در مناطق مختلف استان توزیع شد.

- سردار جمال شاکرمی ، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام روز چهارشنبه در رزمایش بزرگ کمک های مومنانه استان ایلام به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: رزمایش کمک های مومنانه در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری همواره مورد توجه بوده و این رزمایش به دستور رهبر معظم انقلاب در همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا ابلاغ شد که مجموعه سپاه و بسیج در این امر پیشران بودند.

وی گفت: کمک مومنانه همچنان ادامه دارد و به حول و قوه الهی در رزمایشی که شاهد آن هستیم، تعداد زیادی از بسته های معیشتی و جهیزیه در نقاط مختلف استان ایلام توزیع خواهد شد.

شاکرمی با تبریک ایام دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران در تاریخ اسلام بعد از بعثت پیامبر، حادثه غدیر و حماسه عاشورا اول است، در واقع در ایران حادثه ای به بزرگی انقلاب رخ نداده و انقلاب اسلامی ایران یک دگرگونی عظیم ایجاد کرد امام راحل تنها در وسط میدان ماند و با همه استکبار جهانی جنگید و با تاسی از عاشورا برای آزادی و آزاد کردن انسان ها از تحجر مدرن شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند ایلامی اهدا شد

400 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند ایلامی اهدا شد