مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 23:072022-02-09سياسي

کشمکش های سیاسی از مهم ترین علل محرومیت قوچان است


امروز مردم قوچان در همان مسیر روزهای پیروزی انقلاب قرار دارند اما با محرومیت ها دست وپنجه نرم می کنند که یکی از دلایل مهم این مسئله کشمکش های سیاسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق امام جمعه قوچان امروز در مراسم افتتاح چند پروژه عمرانی با حضور استاندار خراسان رضوی و معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: بهره بردن مسؤولین از دنیا خوب کار کردن و خدمت رسانی به مردم است و اگر درست کار نشود از این زندگی و دنیا بهره ای نمی برند.

وی بابیان اینکه قوچان از همان روزهای اول انقلاب به فرمایش امام خمینی(ره) لبیک گفته و تا به امروز در آن خط و مسیر قرار داشته است، گفت: متأسفانه این شهرستان با محرومیت ها دست وپنجه نرم می کند که یکی از دلایل اصلی آن کشمکش های سیاسی است و هر فردی مسؤولیتی گرفته ریسمان را به سمت خود کشیده و همین هم باعث شده که از حداقل ها همچون یک آسفالت مناسب برخوردار نباشند.

امام جمعه قوچان با تأکید بر این مطلب که در دولت انقلابی و مردمی باید به این شهر رسیدگی شود و مسؤولین مطالبه گر باشند، بیان کرد: گاهی سروصدا می کنند که قوچان به این استان یا آن استان ملحق شود درصورتی که مشکل ملحق شدن نیست بلکه کم کاری است و حتی اگر به پایتخت هم متصل شویم این کم کاری ها وجود داشته باشد فایده ای ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشمکش های سیاسی از مهم ترین علل محرومیت قوچان است

کشمکش های سیاسی از مهم ترین علل محرومیت قوچان است