مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 23:122022-02-09سياسي

دشمن به دنبال گرفتن هویت جوانان ایران است/ منشا جنایت اهواز فضای مجازی بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور شامگاه امشب در جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مراسم یاد بود مرجع بصیر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی که در مسجد جامع امام خمینی(ره) پیشوا برگزار شد، اظهار کرد: امروز توفیق نصیب ما شد تا به زیارت امام زاده جعفر پیشوا بریم و در آنجا با شهدای قیام 15 خرداد سال 42 و شهدای انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کنیم.

  وی گفت: در مراسم یادبود عالم فرزانه، مجتهد و دانشمند که نزدیک به یک قرن عمر خود را در راستای تبلیغ و ترویج دین اسلام نموده حضور پیدا کرده ایم تا از خدمات ارزشمتد این عالم فرزانه تقدیر کنیم.

دادستان کل کشور افزود: دیار 15 خرداد و شهرستان پیشوا خطه ای با سابقه در انقلاب اسلامی ایران است، در سال 1342 پیشوایی ها برای دفاع از مرجعیت و ولایت در زمان رژیم ستم شاهی حضور فعال داشتند، این حرکت مردم پیشوا از سال 40 آغاز شد و در نهایت در سال 42 آن حادثه در تاریخ ماندگار شد.

حجت الاسلام منتظری در ادامه این مراسم یادبود بیان کرد: در جمهوری اسلامی ایران همه ما مدیون شهدای اسلام و انقلاب هستیم و هر چه داریم از این نظام و انقلاب است.

وی ادامه داد: آیت الله صافی گلپایگانی یکی از افراد با نفوذ و تاثیر گذار در مسیر انقلاب و دفتر حضرت امام خمینی(ره)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال گرفتن هویت جوانان ایران است/ منشا جنایت اهواز فضای مجازی بود

دشمن به دنبال گرفتن هویت جوانان ایران است/ منشا جنایت اهواز فضای مجازی بود