مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 00:172022-02-09سياسي

بودجه 1400 میلیارد تومانی شهرداری در شورا بررسی می شود


بودجه یک هزار و 400 میلیارد تومانی شهرداری اردبیل برای سال 1401 در شورای شهر اردبیل مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد.

- ایسنا/اردبیل رییس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: بودجه یک هزار و 400 میلیارد تومانی شهرداری اردبیل برای سال 1401 در شورای شهر اردبیل مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد.

جواد انصاری در نوزدهمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با گرامیداشت فرا رسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و بهار آزادی ملت ایران اظهار کرد: در این ایام باید قدر سرمایه های به دست آمده را بیشتر از گذشته بدانیم و در مسیر اعتلای نظام اسلامی گام برداریم.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در 4 دهه اخیر توانسته اعتماد و رضایت مردم را در عرصه های مختلف به دست آورد و قطعا در گذر از مشکلات اقتصادی و تشدید تحریم های استکبار جهانی نیز گام های جدی و اساسی برخواهد داشت.

رییس شورای اسلامی شهر اردبیل ضرورت حضور آگاهانه مردم را در راهپیمایی 22 بهمن و اعلام انزجار از استکبار جهانی یادآور شد و گفت: جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری دینی استوار است و هیچ حیله و نیرنگی نمی تواند این راه پرصلابت را مخدوش کند.

انصاری به تقدیم بودجه 1401 به صورت غیررسمی به شورای شهر اشاره کرد و افزود: در سال آینده شهرداری تلاش خواهد کرد تا بودجه یک هزار و 400 میلیارد تومانی 1401 را محقق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 1400 میلیارد تومانی شهرداری در شورا بررسی می شود

بودجه 1400 میلیارد تومانی شهرداری در شورا بررسی می شود