مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 01:022022-02-09اقتصادي

بهره برداری از 1087 کارگاه اشتغال اقتصاد مقاومتی در فارس


جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر فارس از بهره برداری یک هزار و 87 کارگاه اشتغال، اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی استان فارس خبر داد.

- ، سرهنگ اسماعیل قزل سفلی چهارشنبه شب در این همایش در خصوص آغاز به کار یک هزار و 87 کارگاه اشتغال اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی گفت: این طرح همزمان در 43 نقطه استان فارس اجرا شد و به صورت نمادین 6 شهرستان نیز از طریق ارتباط تصویری کارگاه های تولیدی آنها مورد بهره برداری قرار گرفت.

از جمله مراکزی در این تماس تصویری مورد افتتاح قرار گرفت تعاونی مصرف و نماشگاه دائمی اقتصاد مقاومتی داراب، کارگاه 3 هزار قطعه جوجه کشی فیروزاباد، کارگاه قالیبافی فسا، تولیدی ظرف سرامیکی لارستان و … از جمله آنها بود.

وی در خصوص نوع و عرصه این کارگاه نیز گفت: بیشتر این کارگاه ها مربوط به صنایع تبدیلی و صنایع دستی بود که به ترتیب 305 و 209 مورد را شامل می شد و پرورش آبزیان، پرورش دام سبک و سنگین، واحد های تولید قارچ، پرورش شتر مرغ و مرغ محلی، مزارع کشت دارویی و زعفران و گلخانه ها و پرورش زنبور عسل از دیگر موارد بود.

به واسط بهره برداری از این کارگاه ها 3 هزار و 289 فرصت شغلی ایجاد شد که 2 هزار و 192 مورد آن اشتغال زایی به صورت مستقیم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 1087 کارگاه اشتغال اقتصاد مقاومتی در فارس

بهره برداری از 1087 کارگاه اشتغال اقتصاد مقاومتی در فارس