مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 02:072022-02-09فرهنگي

اختتامیه کارگاه «پویش سلیمانی» در حوزه هنری لرستان برگزار شد


اختتامیه کارگاه نمایشنامه نویسی و بازیگری «پویش سلیمانی» با حضور هنرمندان تئاتر 4 شهرستان لرستان و در تالار ماه حوزه هنری این استان برگزار شد.

- ، آیین اختتامیه کارگاه نمایشنامه نویسی و بازیگری از ایده تا اجرا با عنوان پویش سلیمانی شامگاه چهارشنبه در تالار ماه حوزه هنری لرستان و با حضور مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور، مدیرکل حوزه هنری لرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی و هنرمندان حوزه تئاتر برگزار شد.

مدیرکل حوزه هنری لرستان در این رابطه با اشاره به اینکه پویش سلیمانی مجموعه کارگاه های نمایش نامه نویسی و بازگیری از ایده تا اجرا بود که در 4 شهرستان الیگودرز، دورود، بروجرد و خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: امروز اختتامیه و اجرای این نمایش ها در تالار ماه حوزه هنری لرستان را داشتیم.

سامان سپهوند یادآور شد: در مجموع 60 هنرمند در قالب 4 گروه در این پویش حضور داشتند که امروز روی صحنه رفتند.

مینا سپهوند مسئول واحد نمایش حوزه هنری لرستان نیز در این رابطه گفت: در این برنامه در زمینه نمایشنامه نویسی و بازیگری از مرحله ایده تا اجرا و فن بیان، بدن و شناخت نقش و کاربرد آن در تولید نمایش و همچنین روند تولید نمایشنامه اقتباسی به هنرجویان آموزش داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه کارگاه «پویش سلیمانی» در حوزه هنری لرستان برگزار شد

اختتامیه کارگاه «پویش سلیمانی» در حوزه هنری لرستان برگزار شد