مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 08:272022-02-10اقتصادي

191 طرح اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد خاش افتتاح شد


به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر 191 طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان زیرچتر حمایتی کمیته امداد خاش در سطح شهر و بخش های مرکزی، - عبدالقادر ایرندگانی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خاش اظهار داشت: به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر 191 طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان زیر چتر حمایتی کمیته امداد خاش در سطح شهر و بخش های تابع به افتتاح و بهره برداری رسید.

وی افزود: عمده طرح های اجرا شده اشتغال مربوط به حوزه کشاورزی و پرورش دام و آبزیان است.

مدیر کمیته امداد خاش تصریح کرد: طرح پرورش زنبور عسل در روستای چدرگ ایرندگان، طرح پرورش ماهی در روستای نابهری بخش ایرندگان، طرح دامداری روستای دوربن بخش پشتکوه خاش و تعدادی دیگر از طرح های کشاورزی و دامداری در بخش مرکزی نیز در ایام الله دهه مبارکه فجر افتتاح شد.

وی با بیان اینکه برای راه اندازی 191 طرح اشتغالزایی در خاش اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال هزینه شده است گفت: توانمندسازی خانوار های تحت پوشش و ایجاد بستر مناسب جهت تأمین و راه اندازی شغل برای مددجویان یکی از برنامه های مهم کمیته امداد حضرت امام (ره) در شهرستان خاش است.

ایرندگانی با اشاره به توزیع 54 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد خاش در ایام دهه فجر گفت: در راستای ترویج فرهنگ حسنه ازدواج در میان قشر جوان جامعه و کمک به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

191 طرح اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد خاش افتتاح شد

191 طرح اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد خاش افتتاح شد