مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 08:372022-02-10بين الملل

بایدن قول حمایت از عربستان در برابر حملات حوثی ها را به ملک سلمان داد


رییس جمهوری آمریکا تماس تلفنی با ملک سلمان بن عبدالعزیز برقرار و بر پایبندی آمریکا به حمایت از عربستان در دفاع از خودش تاکید کرد.

- رییس جمهوری آمریکا تماس تلفنی با ملک سلمان بن عبدالعزیز برقرار و بر پایبندی آمریکا به حمایت از عربستان در "دفاع از خودش" تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، کاخ سفید عصر چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد، جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا امروز با ملک سلمان، پادشاه عربستان به بررسی مسائل منطقه ای مشترک از جمله حملات حوثی ها به تاسیسات عربستان پرداخت.

در این بیانیه آمده است: بایدن بر لزوم پایبندی آمریکا به حمایت از عربستان در دفاع از ملت و اراضی خود در برابر این حملات و نیز تایید کامل تلاش های سازمان ملل در پایان دادن به جنگ یمن تاکید کرد.

طبق بیانیه کاخ سفید، جو بایدن اشاره کرد، به تضمین عدم دستیابی ایران به سلاح هسته ای متعهد است و پادشاه عربستان را در جریان مذاکرات مستمر چند جانبه پیرامون اعمال محدودیت ها بر برنامه ای هسته ای ایران قرار داد.

کاخ سفید افزود: دو رهبر به بررسی مسائل متعدد منطقه خاورمیانه و اروپا پرداخته و بر ادامه فعالیت تیم های هماهنگی خود برای تدابیرشان در هفته ها و ماه های آینده توافق کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن قول حمایت از عربستان در برابر حملات حوثی ها را به ملک سلمان داد

بایدن قول حمایت از عربستان در برابر حملات حوثی ها را به ملک سلمان داد