مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 09:022022-02-10سياسي

بهره برداری از 200 طرح اشتغال زایی بنیاد برکت در شهرستان نمین


همزمان با ایام الله دهه فجر 200 طرح اشتغال زایی به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل در شهرستان نمین به بهره برداری رسید.

- مهدی افتخاری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان اردبیل صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: به مناسب دهه مبارک فجر 200 طرح اشتغال زایی و تامین ادوات کشاورزی با اعتبار 15 میلیارد تومانی در شهرستان نمین به بهره برداری رسید.

وی افزود: یکی از اهداف ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ایجاد فرصت شغلی مناسب در مناطق مختلف استان اردبیل بوده و در این راستا برنامه های متعددی در شهرستان های مختلف استان در دستور کار قرار دادا ه ایم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان اردبیل بیان کرد: طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت از سال 98 در استان اردبیل آغاز شده و بر این اساس 25 تسهیلگر در استان برای شناسایی طرح های اشتغالزا و اهلیت سنجی مشغول به فعالیت هستند.

  زمینه اشتغال بیش از 500 نفر در نمین فراهم شد مهرداد اصغری، مجری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل نیز در این خصوص تصریح کرد: با بهره برداری از این 200 طرح اشتغالزایی در شهرستان نمین زمینه اشتغال برای بیش از 500 نفر فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 200 طرح اشتغال زایی بنیاد برکت در شهرستان نمین

بهره برداری از 200 طرح اشتغال زایی بنیاد برکت در شهرستان نمین