مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 09:272022-02-10اقتصادي

جهش تولید در شهرداری رفسنجان/تولید بیش از 197 هزار قطعه بتنی طی سه ماهه سوم امسال


مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان گفت: بیش از 197 هزار قطعه بتنی در سه ماهه سوم امسال در کارگاه سازمان عمران تولید و در سطح شهر به مصرف رسیده است.

-  سعید قندی در گفت وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با اشاره به نقش مهم این سازمان در اجرای پروژه های عمرانی شهری، اظهار کرد: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده تمامی تولیدات کارگاه قطعات بتنی در سطح شهر مورد استفاده قرار می گیرد و از این رو در اجرای عملیات عمرانی خودکفا شده ایم.

وی با اشاره به عملکرد سازمان عمران شهرداری رفسنجان در سه ماهه سوم امسال، اظهار کرد: در کارگاه تولیدات قطعات بتنی، تعداد 22 هزار و 22 قطعه جدول بتنی با ابعاد 50*45 و تعداد 5 هزار و 817 قطعه جدول با ابعاد 50*30 در سه ماهه سوم امسال تولید شده است.

قندی با اشاره به تلاش این سازمان در ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان، به تولید سنگفرش در این بازه زمانی اشاره و عنوان کرد: در این مدت بیش از 161 هزار قطعه سنگفرش و 8 هزار و 631 قطعه کانیوو در کارگاه قطعات بتنی سازمان عمران شهرداری تولید شده است.

وی عنوان کرد: برآورد مالی قطعات بتنی تولید شده در سه ماهه سوم امسال به مبلغ 11 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان ادامه داد: در سه ماهه سوم سال جاری همچنین تعداد 61 کوچه و خیابان در شهر با متراژ 131 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش تولید در شهرداری رفسنجان/تولید بیش از 197 هزار قطعه بتنی طی سه ماهه سوم امسال

جهش تولید در شهرداری رفسنجان/تولید بیش از 197 هزار قطعه بتنی طی سه ماهه سوم امسال