مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 09:322022-02-10اجتماعي

پروازها در فرودگاه ارومیه برقرار است


مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی گفت: پروازهای فرودگاه ارومیه با وجود بارش برف و هوای مه آلود طبق برنامه در حال انجام است و مشکلی در مسیر باند هواپیمایی و فرودگاه وجود ندارد.

- محمدعلی نائل قراملکی در گفت و گو با ایسنا بابیان اینکه باند فرودگاه عملیاتی است، افزود: پروازهای شرکت هواپیمایی از مبدا تهران صبح امروز در ساعت 8:45 در فرودگاه ارومیه به زمین نشست.

مدیرکل فرودگاههای استان گفت: از زمان آغاز بارندگی تاکنون تیم عملیات زمستانی فرودگاه با تلاش بی وقفه باند و سطوح پروازی فرودگاه ارومیه را عملیاتی نگه داشته اند و پروازها برقرار است.

وی در خصوص وضعیت پروازهای امروز اظهار کرد: 3 پرواز ورودی و 3 پرواز خروجی در مسیر تهران_ارومیه و بر عکس از دیگر برنامه های امروز پنج شنبه است که در صورت دید مناسب انجام خواهد شد.

قراملکی،با بیان اینکه پرواز شرکت هواپیمایی از ارومیه به مقصد استانبول و برعکس در برنامه امروز است، افزود: مسافران برای اطمینان بیشتر از انجام پرواز خود، پیش از مراجعه به فرودگاه با اطلاعات پرواز تماس بگیرند.

وی ادامه داد: شماره تماس های 199 یا تلفن مستقیم 32777766 -044 پاسخگوی مسافران است و آنها می توانند از این طریق از وضعیت پروازهای این فرودگاه اطلاع پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازها در فرودگاه ارومیه برقرار است

پروازها در فرودگاه ارومیه برقرار است