مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 10:072022-02-10اقتصادي

پروژه های بزرگ میراث فرهنگی سمنان با اعتبارات دولتی به نتیجه نمی رسند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از تعیین تکلیف آبگرم، موزه بزرگ و بازارچه دائمی صنایع دستی سمنان تا سال آینده از طریق استفاده از ظرفیت ماده 27 و واگذاری به بخش خصوصی خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از تعیین تکلیف آبگرم، موزه بزرگ و بازارچه دائمی صنایع دستی سمنان تا سال آینده از طریق استفاده از ظرفیت ماده 27 و واگذاری به بخش خصوصی خبر داد.

امیر کرم زاده در دیدار با انجمن حافظان میراث فرهنگی و آیین های دیار قومس اظهار کرد: برای اجرای پروژه آبگرم با سرمایه گذاران مطرح، مذاکراتی انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: اجرای پروژه های موزه بزرگ سمنان و بازارچه دائمی صنایع دستی سمنان با صرف اعتبارات دولتی به نتیجه نمی رسد و در نظر است این دو پروژه برای اجرا به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار شود.

او یکی از راه های رشد گردشگری سمنان را استفاده از ظرفیت انجمن های مردم نهاد، سرمایه گذاران بخش خصوصی و حمایت سایر دستگاه های اجرایی به ویژه شهرداری ها اعلام کرد و افزود: تنها راه توسعه گردشگری، واگذاری امور به بخش خصوصی و مردمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های بزرگ میراث فرهنگی سمنان با اعتبارات دولتی به نتیجه نمی رسند

پروژه های بزرگ میراث فرهنگی سمنان با اعتبارات دولتی به نتیجه نمی رسند