مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 10:122022-02-10حوادث

شگرد جدید کلاهبرداری اینترنتی/ تورهای سپیدان دروغ از آب در آمد


رییس پلیس فتای استان بوشهر از مشاهده یک شگرد جدید مجرمین سایبری در کلاهبرداری از بستر سایت دیوار خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ مهدی قاسمی رییس پلیس فتای استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران از مشاهده یک شگرد جدید مجرمین سایبری در کلاهبرداری از بستر سایت دیوار خبرداد و اظهار داشت: هم استانی های گرانقدر توجه داشته باشند که از واریز هر گونه وجهی به حساب کلاهبرداران سایبری صرفاً بر حسب اعتماد به ادعاهای طرف مقابل در سایت دیوار و بدون بررسی لازم، خودداری کنند.

وی بیان داشت: در چند روز گذشته، تعدادی از شهروندان بوشهری به پلیس فتا مراجعه و اعلام داشته اند جهت پیدا کردن تورهای مسافرتی با شرایط ویژه و برای عزیمت به شهرستان سپیدان و تجربه کردن یک محیط برفی به سایت دیوار مراجعه و با مشاهده آگهی تور مسافرتی سپیدان که شرایطی نظیر عکاسی رایگان، موسیقی زنده، ورودی رایگان و.

اعلام داشته بود، به گفته های مدیر اینترنتی تور اعتماد کرده و هزینه را پرداخت کردیم و الان متوجه شده ایم که فریب خورده ایم و اصلاً تور مسافرتی حقیقت نداشته و این آگهی برای کلاهبرداری در سایت درج شده است.

 رییس پلیس فتای استان بوشهر افزود: یکی از ترفندهای کلاهبرداران سایبری، تبلیغ و ثبت نام  تورهای مسافرتی با قیمتی بسیار پایین ولی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شگرد جدید کلاهبرداری اینترنتی/ تورهای سپیدان دروغ از آب در آمد

شگرد جدید کلاهبرداری اینترنتی/ تورهای سپیدان دروغ از آب در آمد