مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 10:172022-02-10سياسي

اعلام مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در 11 شهرستان خراسان جنوبی


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری در 11 شهرستان استان را در روز 22 بهمن را اعلام کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری در 11 شهرستان استان را در روز 22 بهمن را اعلام کرد.

مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی امسال هم همانند سال گذشته به دلیل اوج گیری بیماری کرونا به صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شهرستان بیرجند راهپیمایی ساعت 10 صبح و از میدان قدس آغاز و سپس از خیابان پاسداران به سمت میدان جانبازان، میدان عروج، و بلوار پیامبر اعظم، میدان سپیده، میدان بسیج، میدان نماز و در انتها مسجد جامع المهدی(عج) خواهد بود.

مراسم در شهرستان خوسف از ساعت 9:30 دقیقه صبح و از مقبره ابن حسام خوسفی آغاز و سپس به سمت میدان شهید قهرمان، بلوار شهید بهشتی، گلزار شهدا، بلوار امام خمینی (ره) و در انتها به هیات حسینی خوسف ختم می شود.

راهپیمایی خودرویی 22 بهمن در نهبندان هم ساعت 11 از بلوار امام خمینی(ره) آغاز و از بلوار استقلال، میدان روح الله، میدان عاشوراخانه، بلوار کشاورز، میدان بسیج به سمت مصلی امام علی(ع) پایان می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در 11 شهرستان خراسان جنوبی

اعلام مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در 11 شهرستان خراسان جنوبی