مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 10:322022-02-10اقتصادي

کاهش زمان صدور مجوز تاسیس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای


معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از صدور بیش از 4000 موافقت نامه اصولی برای متقاضیان تاسیس آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای در 9 ماهه امسال خبر داد و کاهش زمان صدور مجوز پروانه تأسیس آموزشگاه آزاد از هشت ماه به سه روز را از مهمترین اقدامات سازمان متبوع خود برشمرد.

- غلامحسین حسینی نیا در گفت وگو با ایسنا، در آستانه دهه مبارک فجر به تشریح گزارش عملکرد و اقدامات سازمان آموزش فنی و حرفه ای در سال جاری پرداخت.

وی با بیان اینکه بیشتر شغل های احصاء شده مهارت محور هستند، اظهار کرد: جوانان جویای کار می توانند با کمترین هزینه و بدون درگیر شدن در بروکراسی های اداری پیچیده، آموزش دیده و با سرمایه اندک وارد بازار کار شوند.

مشاغل شناسایی شده بین یک میلیون تا 10 میلیون تومان سرمایه نیاز دارند تا فرد آموزش دیده و ماهر بتواند فعالیت خود را شروع کند.

ارائه آموزشهای مهارتی به حدود یک میلیون نفر وی سپس به عملکرد 9 ماهه سازمان آموزش فنی و حرفه ای اشاره کرد و گفت: در 9 ماهه سال جاری، 497 هزار و 302 نفـر در مراکـز دولتـی و 502 هــزار و 294 نفــر در آموزشــگاههــای آزاد بخش خصوصی از کارجویـان، کارکنـان وظیفـه نیـروهـای مسـلح، زندانیـان، معتـادان بهبود یافتــه و متجاهــر، افـراد دارای معلولیـت، زنــان سرپرســت خانوار و بدسرپرســت، روســتاییان، عشــ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش زمان صدور مجوز تاسیس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای

کاهش زمان صدور مجوز تاسیس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای