مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 11:122022-02-10سياسي

برنامه ریزی برای اعزام زائر اولی به عتبات/ لزوم توجه به هوشمند سازی حج


باید افراد مختلف بویژه کهنسالانی که شرایط مالی مناسبی نداشته اند و از طرفی مشتاق زیارت به اعتاب مقدسه هستند و تاکنون مشرف نشده اند را بیابیم و برای آنها برنامه ریزی کنیم.

- خبرگزاری مهر ، سید صادق حسینی که روز سه شنبه با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رییس سازمان حج و زیارت منصوب شده، روز گذشته در نشست شورای مدیران این سازمان که با حضور رییس سابق، معاونان، مشاوران و مدیران سازمان برگزار شد، ایام الله دهه مبارک فجر و یاد و خاطره امام خمینی (ره) و تمامی شهدا را گرامی دانست.

وی، خدمت به ضیوف الرحمان و زائران اعتاب مقدسه را توفیق الهی خواند و تصریح کرد: پیش از حضور تمامی مباحث را بررسی کرده و آسیب شناسی لازم را انجام داده ام؛ در خصوص فرایند اعزام ها، مدرن سازی سامانه ها، علمی نمودن بازرسی و ارزیابی، توانمند سازی و آموزش پرسنل و کارگزاران، تسهیلات متنوع جهت اعزام زائران، برنامه هایی را تدوین کرده ام که در کار گروه های در حال تشکیل، به بحث گذاشته خواهد شد.

به گفته رییس سازمان حج و زیارت، هوشمند سازی حج و بروز رسانی آن یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا از دیگر کشورها عقب نمانیم.

وی افزود: موضوع آموزش کارگزاران و حجاج نیز یکی از مباحثی است که باید به طور ویژه مورد اهتمام جدی دست اندرکاران قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای اعزام زائر اولی به عتبات/ لزوم توجه به هوشمند سازی حج

برنامه ریزی برای اعزام زائر اولی به عتبات/ لزوم توجه به هوشمند سازی حج