مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 11:172022-02-10بين الملل

پارلمان اروپا کمیته ای برای بررسی سوءاستفاده از پگاسوس تشکیل می دهد


شبکه جهانی برای خبرنگاری مستقل اعلام کرد که پارلمان اروپا قصد دارد با تشکیل کمیته ای جهت انجام تحقیقات درخصوص استفاده از جاسوس افزار صهیونیستی «پگاسوس» در اتحادیه اروپا موافقت کند.

- پارلمان اروپا کمیته ای برای بررسی سوءاستفاده از "پگاسوس" تشکیل می دهد شبکه جهانی برای خبرنگاری مستقل اعلام کرد که پارلمان اروپا قصد دارد با تشکیل کمیته ای جهت انجام تحقیقات درخصوص استفاده از جاسوس افزار صهیونیستی پگاسوس در اتحادیه اروپا موافقت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه جهانی برای خبرنگاری مستقل در توییتی نوشت: ما از اقدام پارلمان اروپا در موافقت با تشکیل کمیته ای تحقیقاتی جهت بررسی سوءاستفاده از جاسوس افزار پگاسوس در اتحادیه اروپا از جمله علیه خبرنگاران استقبال می کند.

تحقیقات انجام گرفته از سوی مقامات مجارستان تاکنون کافی نبوده اند.

حیاتی است که این تحقیقات به شفافیت بیشتر منجر شود.

در توییت دیگری آمده است: اتهامات معتبری در داخل اتحادیه اروپا می گویند که سرویس اطلاعاتی یا امنیت ملی مجارستان از جاسوس افزار پگاسوس برای جاسوسی علیه خبرنگاران استفاده می کرده است.

ناتوانی در تحت نظر درآوردن فناوری جاسوسی در داخل اتحادیه بدین معناست که تعداد کشورهای عضو که فناوری گروه ان اس او را خریداری کرده اند نامشخص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان اروپا کمیته ای برای بررسی سوءاستفاده از پگاسوس تشکیل می دهد

پارلمان اروپا کمیته ای برای بررسی سوءاستفاده از پگاسوس تشکیل می دهد