مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 11:522022-02-10سياسي

همه دستگاه های اجرایی گناوه در برگزاری مراسم 22 بهمن همکاری کنند


همه مردم و مسئولان در راهپیمایی خودرویی گرامیداشت 22 بهمن و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در شهرستان گناوه با رعایت دستورالعمل ها شرکت کنند.

- خبرنگار مهر ، محمد تقی صفری صبح پنج شنبه در نشست هماهنگی برنامه های یوم الله 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در شهرستان گناوه اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظام مردمی و متکی بر مردم است و امروز این نظام مقدس بعد از اراده الهی به مردمی نجیب و شریف وابسته است که در صحنه های مختلف با صلابت و با بصیرت و آگاهانه حضور می یابند و این نقطه امید و پشتیبانی برای همه ما است.

فرماندار گناوه افزود: با حضور باصلابت و پرشور ملت غیور ایران در صحنه های مختلف نظام مقدس اسلامی دشمن جرأت نگاه به کشور ما را ندارد و با پشتیبانی ملت هر گونه نقشه دشمنان خنثی و بر دوام نظام مقدس اسلامی با محوریت ولایت فقیه می افزاید.

وی گفت: در راهپیمایی خودرویی سالروز گرامیداشت یوم الله 22 بهمن و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در شهرستان گناوه همه آحاد مردم و مسئولان پرشور و با رعایت دستورالعمل ها شرکت کنند.

وی یادآور شد: نصب پرچم و تمثال مبارک امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بر خودروها، طراحی سیستم صوتی مناسب، سرعت و دقت در حرکت خودروها با محوریت و کنترل پلیس مدنظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگاه های اجرایی گناوه در برگزاری مراسم 22 بهمن همکاری کنند

همه دستگاه های اجرایی گناوه در برگزاری مراسم 22 بهمن همکاری کنند