مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-10سياسي

آغاز احداث 3208 مسکن محرمان در فارس


با حضور رییس بسیج سازندگی کشور و در یک ازتباط ویدئوکنفرانسی با وزیر راه و شهرسازی، عملیات احداث 3208 مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در فازس آغاز شد.

- رییس سازمان بسیج سازندگی کشور پنج شنبه 21 بهمن در این مراسم بیان کرد: یکی از دارایی های انقلاب نیروهای انسانی است و گروه های جهادی و وجود جوانان جهادی از این دارایی های اتقلاب است و باید قدر این ها را بدانیم.

سردار زهرایی افزود: 40 هزار مسکن محرومان در کشور تفاهم شده و به دنبال کمک به جهش مسکن هستیم و شیوه نامه نیز ابلاع شده و فاز اول آن که 5 هزار مسکن است اغاز شده و این نهصت ادامه دارد و تا رفع مشکل مسکن محرومان ادامه خواهد داشت در استان فارس نیز امروز عملیات احداث 3208 مسکن امروز آعاز شد.

او ادامه داد: در استان فارس با پهناوری و گستردگی که دارد این موضوع اهمیت بیشتری دارد و باید همه نهادها و سازمان ها کمک کنند تا این مسکن محرومان به نتیجه برسد.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: در آینده نیز مرحله جدیدی از کار را تعریف و تفاهم نامه ای با بهزیستی منعقد خواهیم کرد.

ساخت مسکن در محله های حاشیه های شهر شیراز نیز لازم است رستم قاسمی، وزیر راه و شهر سازی نیز در ارتباط تصویری با این جلسه بیان کرد: این پروژه جزء نیازهای مردم است و مطمئنا خیر و برکت زیادی دارد و یک کار خاصی است و امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز احداث 3208 مسکن محرمان در فارس

آغاز احداث 3208 مسکن محرمان در فارس