مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 12:072022-02-10بين الملل

اختلاف شدید نمایندگان کنگره آمریکا درباره توافق با ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالیکه مذاکرات وین برای لغو تحریم های یکجانبه علیه جمهوری اسلامی ایران در پایتخت اتریش در جریان است، - مذاکرات وین برای لغو تحریم های ایران در حالی در جریان است که اختلاف نمایندگان کنگره آمریکا در خصوص توافق یا عدم توافق با ایران بالا گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالیکه مذاکرات وین برای لغو تحریم های یکجانبه علیه جمهوری اسلامی ایران در پایتخت اتریش در جریان است، در فاصله ای بسیار دور در ایالات متحده آمریکا، بین نمایندگان کنگره آمریکا در خصوص توافق هسته ای ایران اختلاف و دودستگی به وجود آمده است.

وبگاه خبری-تحلیلی پولتیکو در گزارشی در خصوص مذاکرات وین نوشت، نمایندگان کنگره آمریکا در خصوص بهترین شیوه رویارویی با مسئله هسته ای ایران دچار اختلاف و دودستگی شده اند به طوریکه اکثر دموکرات ها خواستار احیای سریع توافق سال 2015 برجام هستند که دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین ایالات متحده آن را پاره کرد و این دموکرات ها تأکید دارند که احیای برجام به شکل اولیه اش، تنها راه حل و گزینه امکانپذیر است.

با این حال، جمهوری خواهان اصرار به بازگشت به دکترین فشار حداکثری ترامپ دارند که وضع تحریم های ویرانگر علیه جمهوری اسلامی ایران را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف شدید نمایندگان کنگره آمریکا درباره توافق با ایران

اختلاف شدید نمایندگان کنگره آمریکا درباره توافق با ایران