مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 12:072022-02-10سياسي

رییس جدید سازمان حج و زیارت: هزینه های سفرهای زیارتی باید شکسته شود


رییس جدید سازمان حج و زیارت در نخستین واکنش به هزینه بالای سفر عتبات اشاره کرد و گفت: هزینه های سفر عتبات باید شکسته شود تا تمامی مشتاقان از این سفر معنوی و پربرکت استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید صادق حسینی که روز سه شنبه با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رییس سازمان حج و زیارت منصوب شده است، چهارشنبه در نشست شورای مدیران این سازمان که با حضور رییس سابق، معاونان، مشاوران و مدیران سازمان برگزار شد، ایام الله دهه مبارک فجر و یاد و خاطره امام خمینی (ره)و تمامی شهدا را گرامی دانست.

پیش از قبول مسؤولیت در حج و زیارت تمام مباحث را بررسی کردم وی، خدمت به ضیوف الرحمان و زائران اعتاب مقدسه را توفیق الهی خواند و تصریح کرد: پیش از حضور تمامی مباحث را بررسی کرده و آسیب شناسی لازم را انجام داده ام؛ درخصوص فرایند اعزام ها، مدرن سازی سامانه ها، علمی کردن بازرسی و ارزیابی، توانمند سازی و آموزش پرسنل و کارگزاران، تسهیلات متنوع جهت اعزام زائران، برنامه هایی را تدوین کرده ام که در کار گروه های در حال تشکیل، به بحث گذاشته خواهد شد.

توجه به هوشمندسازی حج تمتع به گفته رییس سازمان حج و زیارت هوشمندسازی حج و بروز رسانی آن یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا از دیگر کشورها عقب نمانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید سازمان حج و زیارت: هزینه های سفرهای زیارتی باید شکسته شود

رییس جدید سازمان حج و زیارت: هزینه های سفرهای زیارتی باید شکسته شود