مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 12:172022-02-10سياسي

استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی در نهضت ملی مسکن


وزیر راه و شهرسازی به احداث 3208 مسکن مددجویان کمیته امداد در استان فارس اشاره کرد و گفت : جهادگران و بسیج سازندگی در نهضت ملی مسکن ظرفیت بی نظیر دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیین آغاز عملیات اجرایی احداث 3208 مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس امروز  صبح 21 بهمن ماه با حضور سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس، بذرافشان مدیرکل امداد فارس و دیگر مسئولان استانی برگزار شد .

رستم قاسمی در ارتباط تصویری در این آیین، احداث مسکن محرومین توسط بسیج را اقدامی مبارک خواند و گفت: از ظرفیت بسیج سازندگی باید بیشتر استفاده شود و ساخت 3208 مسکن اقدام بسیار خوبی در راستای رفع نیازهای نیازمندان است و از ظرفیت جهادگران و بسیج سازندگی در نهضت ملی مسکن استفاده خواهد شد.

سه ارگان خدمت رسان به محروم و فقرا امروز دست به دست یکدیگر دادند محمد هادی ایمانیه استاندار فارس نیز با ارتباط تصویری در این آیین ضمن تبریک دهه فجر گفت: استان فارس همواره جلودار حرکت های انقلابی بوده و از 12 شهر حکومت نظامی پهلوی در کل کشور، سه شهر در فارس بوده است.

وی با اشاره به اقدامات محرومیت زدایی در طلیعه انقلاب اسلامی، تاکید کرد: بسیج، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد مسکن سه ارگان خدمت رسان به محروم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی در نهضت ملی مسکن

استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی در نهضت ملی مسکن