مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 12:522022-02-10سياسي

برپایی 10 ایستگاه فرهنگی هنری در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در همدان


فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در شهر همدان از برپایی 10 ایستگاه فرهنگی هنری در مسیر راهپیمایی خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در شهر همدان از برپایی 10 ایستگاه فرهنگی هنری در مسیر راهپیمایی خبر داد.

سرهنگ علی بقایی با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: با توجه به اینکه طبق اعلام ستاد کرونا، راهپیمایی 22 بهمن امسال در سطح شهر همدان به صورت حضوری برگزار خواهد شد، سپاه ناحیه همدان برای ایجاد فضایی شاد و مفرح و ارائه خدمات به شرکت کنندگان در راهپیمایی با همکاری شهرداری منطقه یک اقدام به برگزاری ایستگاه های فرهنگی هنری کرده است.

وی افزود: ایستگاه های فرهنگی 10 مورد بوده که ایستگاه شماره یک در میدان امامزاده عبدالله روبروی شهرداری منطقه یک، ایستگاه شماره دو نیز در همان محل روبروی شهرداری منطقه چهار، ایستگاه شماره سه و چهار و پنج در میدان آرامگاه و ایستگاه شماره پنج و شش نیز در میدان امام خمینی(ره) ابتدای خیابان شریعتی و تختی و همچنین 3 غرفه نیز در پیاده رو بوعلی خواهد بود.

بقایی خاطر نشان کرد: توزیع اقلام، برگزاری مسابقه، نمایشگاه، جنگ شادی، عکس، کاریکاتور، گروه سرود، نقاشی، دلنوشته از جمله برنامه هایی است که در این غرفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 10 ایستگاه فرهنگی هنری در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در همدان

برپایی 10 ایستگاه فرهنگی هنری در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در همدان