مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 13:022022-02-10سياسي

ضرورت بازنگری مسئولیت اجتماعی ادارات و نهادها در حوزه نظم و امنیت


در نشست نماینده مردم شهرستان های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با فرمانده انتظامی سیرجان بر بررسی مسولیت اجتماعی ادارات و نهادها در حوزه ارتقاء نظم و امنیت تاکید شد.

- ایسنا/کرمان در نشست نماینده مردم شهرستان های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با فرمانده انتظامی سیرجان بر بررسی مسولیت اجتماعی ادارات و نهادها در حوزه ارتقاء نظم و امنیت تاکید شد.

رییس مجمع نمایندگان استان در این نشست با اشاره به اهمیت و بررسی مسئولیت اجتماعی ادارات و نهادها در حوزه نظم و امنیت گفت: ضرورت دارد تا همه ادارات و نهادها برحسب وظایف خود در راستای ایجاد امنیت پایدار و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و جرائم قدم بردارند و در ارتقاء شهر در زمینه های مختلف تحول آفرین باشند.

شهباز حسن پور از تلاش های مجموعه انتظامی تقدیر و بیان کرد: حضور پلیس در جامعه امنیت بخش است و به نوبه خود در پیشبرد ماموریت های انتظامی و ایجاد امنیت در شهرستان از پلیس حمایت می کنیم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به سبب ارتباط نزدیک با مردم شاهد رضایت مندی از عملکرد و اقدامات پلیس هستیم و این جای خوشحالی دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان نیز در این نشست با تشریح برخی از اقدامات انتظامی، گفت: امنیت پدیده جمعی است و همه ادارات و نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازنگری مسئولیت اجتماعی ادارات و نهادها در حوزه نظم و امنیت

ضرورت بازنگری مسئولیت اجتماعی ادارات و نهادها در حوزه نظم و امنیت