مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 13:022022-02-10بين الملل

سازمان ملل: داعش بین 6 تا 10 هزار جنگجو دارد


هشدار این مقام سازمان ملل درباره تداوم فعالیت گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه درش رایطی صورت گرفته که طی روزهای اخیر گزارش های رسانه ای و اظهارنظرهای زیادی درباره کشته شدن سرکرده داعش مطرح شده است.

- فارس: ولادیمیر ورونکوف مدیر دفتر دبیرکل سازمان ملل برای مقابله با تروریسم آماری از تعداد نیروهای تحت فرمان گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق ارائه داد.

بنا بر گزارش منابع رسانه ای، یک مقام ارشد سازمان ملل در نشست ویژه روز چهارشنبه (دیروز) شورای امنیت سازمان ملل با موضوع داعش درباره تداوم فعالیت های اعضای گروه تروریستی داعش در دو کشور عراق و سوریه هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی، ولادیمیر ورونکوف مدیر دفتر دبیرکل سازمان ملل برای مقابله با تروریسم در نشست شورای امنیت اعلام کرد، تخمین زده می شود که 6 هزار تا 10 هزار جنگجو زیر نظر گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه فعالیت می کنند.

این مقام سازمان ملل خواستار همکاری کشورها برای مقابله با گروه تروریستی داعش شد.

او از کشورهای عضو سازمان ملل خواست در برابر تهدیدات این گروه تروریستی برای جلوگیری از گسترش آن، دستاوردهای خود را حفظ کنند.

مدیر دفتر دبیرکل سازمان ملل برای مقابله با تروریسم در نشست شورای امنیت هشدار داد، گروه تروریستی داعش به دلیل توانایی خود در سازماندهی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: داعش بین 6 تا 10 هزار جنگجو دارد

سازمان ملل: داعش بین 6 تا 10 هزار جنگجو دارد