مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 13:022022-02-10اقتصادي

افتتاح بزرگترین کارگاه قالیبافی خراسان شمالی


سرپرست صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی گفت: یک مجتمع تعاونی قالی بافی با هدف حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری در بجنورد افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز، رمضان حافظی، سرپرست صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی، در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: مجتمع تعاونی قالی بافی اعلا بافان آپادانا با هدف حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری افتتاح شد.

وی گفت: این مجتمع با همت یکی از سرمایه گذاران تهرانی در زمینه تولید و فروش فرش با حجم تولید چهار هزار متر مربع در روستای آذرسای بجنورد راه اندازی شد.

سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان با اشاره به پرداخت 23 میلیارد ریال کمک تسهیلات برای راه اندازی این مجتمع، افزود: 30قالیبافی به صورت مستقیم و 120 قالی بافی هم بطور غیرمستقیم در این مجتمع مشغول کار و کسب درآمدند.

حافظی گفت: با بیان اینکه در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری تاکنون بیش از 102 میلیارد ریال تسهیلات به 1 هزار و 156 میلیارد ریال طرح پرداخت و زمینه اشتغال بیش از 2 هزار نفر نیز فراهم شده است.

همچنین مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان نیز تصریح کرد: عملکرد صندوق کارآفرینی امید در حمایت از طرح های اشتغال پایدار روستایی و کسب و کار های خرد و کوچک ستودنی بوده و همینطور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بزرگترین کارگاه قالیبافی خراسان شمالی

افتتاح بزرگترین کارگاه قالیبافی خراسان شمالی