مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-10سياسي

آل هاشم: مدیران از بازگشت اعتبارات به تهران جلوگیری کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمدعلی آل هاشم با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، انتصاب محمد فرشکاران به سمت ریاست این سازمان را تبریک گفت.

امام جمعه تبریز در این دیدار سازمان مدیریت و برنامه ریزی را موتور محرکه ادارات و دستگاه های استان دانست و افزود: هدایت و راهبری برنامه ها، نظارت و بررسی عملکردهای سالانه مسوولیت های مهمی هستند که سازمان مدیریت و برنامه ریزی به عهده دارد.

وی متذکر شد: در برخی از ادارات و سازمان ها مدیران با نحوه هزینه کرد بودجه آشنایی کامل ندارند و همین امر باعث می شود بخشی از بودجه تخصیص یافته که حق استان است به تهران بازگردد؛ این امر ضعف مدیریتی را نشان می دهد.

آل هاشم اذعان داشت: اگر رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به مسائل بودجه ای اشراف کامل داشته باشد، اقدامات موثری در این ارتباط انجام می دهد و جلوی بازگشت بودجه به تهران را می گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در عین حال خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی نقشی حساس و خطیر در استان داشته و مدیران و کارشناسان این سازمان مشاوران امین مسوولان ارشد استان به شمار می روند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار، حضور نماینده ولی فقیه در سازمان را موجب ایجاد انگیزه مضاعف در کارکنان برای انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل هاشم: مدیران از بازگشت اعتبارات به تهران جلوگیری کنند

آل هاشم: مدیران از بازگشت اعتبارات به تهران جلوگیری کنند