مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 13:172022-02-10سياسي

جایگاه سترگ سعید تشکری به سختی قابل جبران خواهد بود


استاندار خراسان رضوی در پیامی درگذشت سعید تشکری، نویسنده بر جسنه خراسانی، را تسلیت گفت.

- متن پیام یعقوبعلی نظری به مناسبت درگذشت سعید تشکری به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعون ضایعه درگذشت استاد سعید تشکری، چهره ماندگار ادب و فرهنگ و هنر استان بر تمامی دوستدارانش و اصحاب فکر و اندیشه، سنگین بوده و جایگاه سترگش را به سختی جبرانی خواهد بود.

اینجانب فقدان آن فرهیخته ارجمند را به خانواده معزز و تمامی شاگردانش، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه حضرت باری تعالی و آستان مقدس حضرت ثامن الحجج، آمرزش خاص الهی را در این دریای خیرات و برکات رجب المرجب، برای آن عزیز مسألت می کنم.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی همچنین فرمانده سپاه امام رضا(ع) در پیامی درگذشت نویسنده فرهیخته و مکتبی استاد سعید تشکری را تسلیت گفت.

در متن پیام سردار سرتیپ دوم پاسدار سید هاشم غیاثی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم جامعه ادبی و هنری کشور و خاصه خراسان عزیز داغدار از دست دادن مردی شد که قلمش و قلبش در خدمت هویت اصیل و ریشه دار ایران اسلامی بود.

سعید تشکری عزیز، این هنرمند فرهیخته سال ها با قلمش در قامت خادم فرهنگ و معرفت رضوی عمر گذراند و چنان که آرزو داشت به مقام خادمی آستان حضرتش نایل شد و اکنون در حالی به لقاءالله می رود که آثار فاخر متعددش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه سترگ سعید تشکری به سختی قابل جبران خواهد بود

جایگاه سترگ سعید تشکری به سختی قابل جبران خواهد بود