مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-10اجتماعي

پایان جدال بر سر «سندرسمی وسایل نقلیه»؛ برگ سبز پلیس کافی است


بر اساس ماده 47 قانون ثبت اسناد و املاک، مراجعه به دفاتر اسناد رسمی برای اموال غیر منقول از جمله زمین، باغ، مغازه و خانه الزامی است ولی مراجعه به این دفاتر درخصوص ثبت اموال منقول الزامی نیست.

- پایان جدال بر سر سندرسمی وسایل نقلیه ؛ برگ سبز پلیس کافی است بر اساس ماده 47 قانون ثبت اسناد و املاک، مراجعه به دفاتر اسناد رسمی برای اموال غیر منقول از جمله زمین، باغ، مغازه و خانه الزامی است ولی مراجعه به این دفاتر درخصوص ثبت اموال منقول الزامی نیست.

چند روز پیش بود که بازهم سند رسمی وسایل نقلیه یا همان برگ سبز در خبرها مورد توجه قرار گرفت، توجهی که این بار دلیلش نه ابهام آفرینی دوباره دفاتر اسناد رسمی بلکه مصوبه ای بود که دولت صادر و در آن تاکید کرد که سند صادر شده از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی به عنوان سند رسمی خودرو است؛ تصمیمی که به نظر می رسد بالاخره بر کشمش میان پلیس و دفاتر اسناد رسمی به نفع مردم پایان داده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در این خصوص توضیحاتی را داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اوایل هفته جاری بود که هیات وزیران با پیشنهاد وزارت کشور درخصوص لایحه اصلاح ماده (29) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مبنی بر تعیین تکلیف نقل و انتقال وسایل نقلیه به مراکز تعیین شده توسط نیروی انتظامی موافقت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان جدال بر سر «سندرسمی وسایل نقلیه»؛ برگ سبز پلیس کافی است

پایان جدال بر سر «سندرسمی وسایل نقلیه»؛ برگ سبز پلیس کافی است