مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-10پزشكي

اوقاف وامور خیریه بیمارستان شهید بهشتی رادرتامین تجهیزات یاری کند


یاسوج_ سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: اوقاف و امور خیریه استان حمایت در تامین تجهیزات بیمارستان شهید بهشتی را در دستور کاری قرار داده و ما را یاری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهنام نیازی در دیدار با مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، افزود: با توجه به اینکه بخشی از این بیمارستان در مالکیت اداره اوقاف و امور خیریه استان است، از مدیر کل اوقاف تضاضا می شود در راستای کمک به بیمارستان و بیماران و کسانی که که توان پرداخت هزینه های درمانی خودشان را ندارند، در این امر یاری گر آنان باشند و حداقل بخشی از تجهیزات پزشکی و دارو را جهت بیماران تأمین کند.

یاری با ارائه گزارش اجمالی از فعالیت بیمارستان شهید بهشتی در سطح استان، اظهار داشت: این بیمارستان خدمات قابل توجهی در مدت بیش از چهار دهه به مردم استان داشت.

وی افزود: به همت همه همکاران سخت کوش این بیمارستان با هم دلی و هم افزایی در مسیر خدمت به نظام اسلامی و مردم عزیز و شریف است و در این چهار دهه و در آستانه دهه پر فروغ فجر همچنان با جدیت پیش این راه ادامه دارد.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با یادی از شهدای عرصه سلامت، گفت: در این راه و در اوج بیماری کرونا بیش از صد نفر از همکاران ما در راه خدمت صادقانه در سنگر بهداشت و درمان جانشان را از دست دادند، ولی نامشان همچنان جاود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوقاف وامور خیریه بیمارستان شهید بهشتی رادرتامین تجهیزات یاری کند

اوقاف وامور خیریه بیمارستان شهید بهشتی رادرتامین تجهیزات یاری کند