مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 13:572022-02-10اقتصادي

اجرای کامل طرح کهاب در پمپ بنزینها در گرو اعتبار 2000 میلیارد تومانی


مصوبات مرتبط با قانون هوای پاک و آیین نامه های مربوطه چند سال است که تدوین شده اما تامین مالی لازم برای اجرای طرح کهاب (جمع آوری بخار بنزین) در جایگاهها صورت نگرفته و این در حالی است که اجرای کامل طرح کهاب در پمپ بنزینها .

- رییس صنف جایگاهداران کشور گفت: مصوبات مرتبط با قانون هوای پاک و آیین نامه های مربوطه چند سال است که تدوین شده اما تامین مالی لازم برای اجرای طرح کهاب (جمع آوری بخار بنزین) در جایگاهها صورت نگرفته و این در حالی است که اجرای کامل طرح کهاب در پمپ بنزینها 2000 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

اسدالله قلیزاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه آیین نامه کنترل و کاهش آلودگی هوا دارای ابهاماتی است و تا آنجا که ما مطلع هستیم مهمترین رکن آن یعنی تامین مالی انجام نشده است، اظهار کرد: تجهیزات مربوط بعضا وارداتی هستند و با افزایش نرخ ارز دچار تغییرات قیمتی می شوند.

هم اکنون حداقل 2000 میلیاردتومان بودجه برای اجرای کامل طرح در جایگاهها نیاز است و چون نگهداری از تجهیزات مربوطه بسیار گران است بایستی هزینه مربوطه به جایگاهداران پرداخت شود.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه اجرای این طرح هزینه های جایگاهها را تا 20 درصد افزایش می دهد و در احداث جایگاه جدید نیز به همان میزان باید سرمایه گذاری بیشتری انجام شود، گفت: جایگاهداران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای کامل طرح کهاب در پمپ بنزینها در گرو اعتبار 2000 میلیارد تومانی

اجرای کامل طرح کهاب در پمپ بنزینها در گرو اعتبار 2000 میلیارد تومانی