مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 15:072022-02-10اقتصادي

41 میلیارد تومان اعتبار برای آب رسانی به 165 روستای اسلام آبادغرب


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: بیش از 41 میلیارد تومان اعتبار برای آب رسانی به 165 روستای اسلام آبادغرب هزینه شده است.

- علیرضا کاکاوند ظهر پنجشنبه در افتتاح پروژه های آبرسانی روستایی حمیل اظهار کرد: جهاد آبرسانی در استان کرمانشاه که وزارت نیرو با شروع دولت سیزدهم قول آن را داده بود اجرایی شد که وضعیت پروژه های آن به نتیجه مطلوبی رسیده است.

وی افزود: در حوزه آب روستایی تعداد 460 روستا در کرمانشاه شناسایی و در برنامه های اجرایی قرار گرفتند که 122 روستا در ایام دهه فجر به بهره برداری رسیده و ظرف یک ماه آینده در 50 روستای دیگر طرح آبرسانی اجرایی خواهد شد و مابقی آنها تا خرداد ماه سال آینده بهره برداری می رسد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: تصفیه خانه آب در شهر تازه آباد روز گذشته به اتمام رسید که در فرصت مناسب افتتاح و بهره برداری می شود.

کاکاوند بیان کرد: حفر چاه برای آبرسانی در 65 روستا تنها راه حل آبرسانی بوده که 15 روستای این تعداد امروز افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه از 168 روستای اسلام آباد غرب که نیاز به آبرسانی داشته اند 165 روستای آن با اعتباری بالغ بر 41 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است، گفت: شاخص بهره برداری از پروژه های آبرسانی روستایی در این شهرستان بالاتر با آمار 91 درصدی از میانگین کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

41 میلیارد تومان اعتبار برای آب رسانی به 165 روستای اسلام آبادغرب

41 میلیارد تومان اعتبار برای آب رسانی به 165 روستای اسلام آبادغرب