مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 15:072022-02-10سياسي

گرزین: اعتماد به جوانان و ایستادگی پای آرمان های انقلاب راه برون رفت از مشکلات


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: راه برون رفت از مشکلات جامعه این است که با اعتماد به جوانان و دانشمندان کشورمان پای آرمان های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بایستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام عباسعلی گرزین ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای روستای ایلوار اظهار کرد: متاسفانه به خاطر برخی از مسوولان نادان و خائن که از ادامه راه شهدا بازماندند کشور دچار مشکلات و عقب ماندگی هایی در برخی حوزه ها شده است.

وی تصریح کرد: هر زمان که کشور دچار عقب ماندگی و مشکلات در برخی از حوزه ها شده به خاطر نادانی و خیانت برخی از مسوولان بوده که به جای حرکت در مسیر شهدا، تکیه به کیف و دست کشورهای اروپایی و آمریکا داشتند.

گرزین خاطرنشان کرد: هرجا مسوولان نظام جمهوری اسلامی پای کار بوده و در مسیر شهدا گام برداشته و ایستادگی کردند کشور ما پیشرفت کرده و هرجا که مسوولان منحرف شدند متاسفانه مشکلاتی برای کشور به وجود آمده است.

* راه برون رفت از مشکلات جامعه این است که به وعده های آمریکا و کشورهای اروپایی دلخوش نباشیم تا زمینه ظهور امام زمان (عج) فراهم شود مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: راه برون رفت از مشکلات جامعه این است که با اعتماد به جوانان و دانشمندان کشورمان پای آرمان های نظام جمهوری اسلامی بایستیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرزین: اعتماد به جوانان و ایستادگی پای آرمان های انقلاب راه برون رفت از مشکلات

گرزین: اعتماد به جوانان و ایستادگی پای آرمان های انقلاب راه برون رفت از مشکلات