مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 15:172022-02-10سياسي

سال 1401 سالی توام با گشایش برای مردم خواهدبود


نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سال 1401 سالی توام با گشایش برای مردم خواهدبود گفت: دولت جدید با شرایط سختی مواجه است اما با  تدبیرهایی که در داخل وجود دارد و با مذاکرات و نگاه توام با اقتداری که به دنیا داریم امید و حرکت به سمت رفع .

- ایسنا/همدان نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سال 1401 سالی توام با گشایش برای مردم خواهدبود گفت: دولت جدید با شرایط سختی مواجه است اما با  تدبیرهایی که در داخل وجود دارد و با مذاکرات و نگاه توام با اقتداری که به دنیا داریم امید و حرکت به سمت رفع مشکلات به صورت تدریجی و ایجاد معیشت نسبی با رفع مشکلات مردم وجود دارد.

کیومرث سرمدی واله در جشن انقلاب روستای موسی آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان اسدآباد اظهار کرد:امروز دشمن در زمینه مسائل نظامی،اقتصادی،اجتماعی و فضای مجازی و هرآنچه که به عنوان ابزار تاثیر و ابزار مقابله با افکار امام است را به کار می گیرد و ما هم با تاکید مقام معظم رهبری باید با تمام توان در تمام جبهه ها و تمام قد در مقابل آنان دفاع و مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه امروز دفاع کافی نیست گفت: امروز جمهوری اسلامی با منویات مقام معظم رهبری به جایی رسیده که باید حالت تهاجمی در قالب ارزشهای اسلامی در مقابل دشمنان خود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال 1401 سالی توام با گشایش برای مردم خواهدبود

سال 1401 سالی توام با گشایش برای مردم خواهدبود