مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 15:222022-02-10سياسي

انقلاب اسلامی طبقه بندی ها را شکست و عدالت اجتماعی را تحقق بخشید


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در قبل از انقلاب حاکمیت به یک عده خاصی توجه می کرد و به یک طبقه خاصی تعلق داشت اما انقلاب اسلامی این طبقه بندی ها را در هم شکست و به معنای واقعی عدالت اجتماعی را جاری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز در ویژه برنامه گرامیداشت دهه مبارک فجر در روستای تنگیسر سنندج اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به خاطر برچیدن یک حاکمیت مستبد، ظالم، فاسد و غیر دینی و جایگزین کردن حاکمیت اسلامی، مردمی و مراجعه به آرای مردمی شکل گرفت.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: به برکت انقلاب اسلامی هر سال یک انتخابات داریم و مردم سرنوشت خودشان را رقم می زنند.

  وی تصریح کرد: رژیم طاغوت به دنبال انحراف افکار و عقاید مردمی به سوی منافع غربی ها بود که انقلاب اسلامی توانست دین مبین اسلام و اخلاق و معنویت را در جامعه جایگزین کند.

سردار حسینی افزود: به برکت انقلاب اسلامی، لایه های مختلف جامعه این فرصت را دارند که در قدرت حضور داشته باشند و اقدامات محرومیت زدایی و جهادی در نقاط مختلف ایران در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب، منکرات جمع شد و معروفات جایگزین آن شدند و آزادی به معنای واقعی کلمه محقق شد، استقلال واقعی کشورمان محقق شد چرا که تا قبل از انقلاب هر اتفاقی می ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی طبقه بندی ها را شکست و عدالت اجتماعی را تحقق بخشید

انقلاب اسلامی طبقه بندی ها را شکست و عدالت اجتماعی را تحقق بخشید