مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 15:272022-02-10سياسي

تصفیه خانه فاضلاب شهرک ولیعصر گرمی افتتاح شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهرک ولیعصر شهر گرمی با اعتبار 100 میلیارد ریال به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نعمت سلطانی در آیین افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شهرک ولیعصر شهر گرمی با بیان این که 100 میلیارد ریال اعتبار برای اجرا و بهره برداری این تصفیه خانه هزینه شده، اظهار کرد: این طرح هدیه دولت سیزدهم به مردم مؤمن و تلاشگر این دیار است و مسؤولان استانی از جمله نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی برای اتمام این پروژه تلاش بسیاری کردند.

  وی با اشاره به این که این مرکز، پساب تولیدی 2500 نفر جمعیت شهرک را تصفیه و به پایین دست سد هدایت می کند، افزود: این تصفیه خانه به روش پکیج طراحی و اجرا شده که 600 متر مکعب در شبانه روز یعنی چیزی حدود 4 لیتر در ثانیه ظرفیت دارد و سیستم تصفیه از نوین ترین روش های تصفیه فاضلاب به شمار می رود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل با بیان این که تصفیه فاضلاب مناطق بالادست سد گیلارلو اهمیت ویژه ای دارد و با پیگیری های انجام شده در راستای جمع آوری فاضلاب و هدایت پساب تصفیه شده به پایین دست سد؛ اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است، تصریح کرد: با بهره برداری از این تصفیه خانه از ورود 600 متر مکعب فاضلاب در شبانه روز به رودخانه بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه فاضلاب شهرک ولیعصر گرمی افتتاح شد

تصفیه خانه فاضلاب شهرک ولیعصر گرمی افتتاح شد