مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-10سياسي

حضور مقامات عالی ایران در وین صحت ندارد


رسانه های غربی در روزهای اخیر تلاش می کنند با انتشار اخبار غیر واقعی، دو گزاره جعلی شامل ضرورت اتخاذ تصمیم سیاسی از سوی ایران و طرح ضرب الاجل خودساخته را تثبیت کنند و افکار عمومی را نسبت به شکل گیری شرایط اضطراری در مذاکرات شرطی نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نورنیوز، شب گذشته لورا روزن، خبرنگار آمریکایی به نقل از فردی که در نزدیکی محل اقامت سفیر ایران در وین ساکن است گفت: با توجه به تحرکات امنیتی بی سابقه در اطراف اقامتگاه سفیر ایران احتمالا در این دور از مذاکرات، مقام عالی رتبه ای از ایران در وین حاضر است.

پس از انتشار این خبر که اساسا غیر واقعی بود، خبر دیگری در فضای مجازی منتشر و به سرعت دست به دست شد، مبنی بر این که احتمالا محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ایران برای ارائه مشاوره تخصصی به تیم مذاکره کننده به وین سفر خواهد کرد.

انتشار اخباری جهت دار از این دست که به نقل از منابع مجعول منتشر می شود ضمن آنکه غیر واقعی و کذب است اقدامی در جهت فضاسازی هدفمند به منظور اثرگذاری روانی بر مذاکرات تلقی می شود.

رسانه های غربی در روزهای اخیر تلاش می کنند با انتشار اخبار غیر واقعی، دو گزاره جعلی شامل ضرورت اتخاذ تصمیم سیاسی از سوی ایران و طرح ضرب الاجل خود ساخته را تثبیت کنند و افکار عمومی را نسبت به شکل گیری شرایط اضط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مقامات عالی ایران در وین صحت ندارد

حضور مقامات عالی ایران در وین صحت ندارد