مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 15:472022-02-10سياسي

پروژه 320واحدی نیروهای مسلح 200 میلیارد تومان گردش اقتصادی دارد


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پروژه 320 واحدی بازنشستگان نیروهای مسلح 200 میلیارد تومان گردش اقتصادی و سرمایه گذاری در شهر زنجان خواهد داشت.

- ، مسعود بیات منش ظهر پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه 320 واحدی بازنشستگان نیروهای مسلح، با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: امنیت و آزادی کشور را مدیون نیروهای مسلح هستیم.

وی اظهار کرد: امیر سردار سرتیپ واعظی و سردار صرفی افتخار بزرگی برای استان ما هستند و در این میان نیروهای مسلح در جهت دفاع از کشورمان نقش آفرینی خوبی داشتند و دوران انقلاب و دفاع مقدس را به خوبی مدیریت کرده و کشور را به آزادی و شکوفایی رساندند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: نیروهای مسلح در راستای تولید مسکن و اهداف عالیه نظام، که مهمترین بحث تامین مسکن است قدم بر می دارند.

بیات منش تاکید کرد: نیروهای مسلح بار بزرگی را از دوش راه و شهرسازی بر می دارند و هر خدمتی که از دستمان بیاید برای ساخت این پروژه به کار خواهیم گرفت.

وی تعاونی های مسکن را بازوان اجرایی و تولید مسکن در استان و کشور یاد کرد و ابراز داشت: به علت موارد و مشکلاتی در ساختار تعاونی ها و مباحث مدیریتی، پروژه هایی که تعاونی های مسکن در استان زنجان شروع کردند نمره قابل قبولی در سرعت و زمان نتوانستند کسب کنند و امیدواریم اجرای این پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه 320واحدی نیروهای مسلح 200 میلیارد تومان گردش اقتصادی دارد

پروژه 320واحدی نیروهای مسلح 200 میلیارد تومان گردش اقتصادی دارد